null
Dimecres, 20 setembre del 2017
De 10.00 h a 13.00 h
Un dels principals reptes que les empreses afronten avui en dia és l’atracció i retenció d’aquell talent que les pot ajudar a fer el següent salt qualitatiu en el seu negoci. Per tal d’aconseguir-ho, l’empresa del segle XXI ha de ser capaç de valorar el benestar de les persones que hi treballen, promovent un bon clima laboral, generant interès i creant una major implicació en allò que requereix el lloc de feina.
Per això, cada vegada són més les empreses que s’esforcen en cuidar els seus integrants per retenir el talent. Invertir en benestar físic, mental i emocional permet que una companyia sigui més eficient, competitiva i ben valorada.
La integració del treballador i de les seves necessitats en aquest procés de transformació de l’empresa esdevé clau. El disseny, una disciplina que situa la persona al centre a l’hora de generar innovació, pot ser una palanca potent per propiciar aquest canvi organitzacional, des de l'organització de processos de cocreació fins a la definició de nous i millors espais que facilitin el benestar del treballador i generin noves formes de relació.
El proper 20 de setembre et convidem a la sessió Wellbeing at Work per conèixer al detall aquesta macrotendència. Inscriu-t'hi i descobreix una nova forma d'atreure talent i millorar l'eficiència i competitivitat de la teva empresa.
Inspirar a les empreses vinculades al Clúster Disseny a innovar en cultura organitzativa, per adaptar estratègies de tendència basades en el benestar dels treballadors.
Macrotendència Empresa Conscient
Marta Marsé, cap de Detecció i Anàlisi d’Oportunitats en Clústers i Innovació de la Unitat d’Estratègia i Intel·ligència Competitiva d’ACCIÓ
L’estratègia Wellbeing de Schneider Electric: una aventura col·lectiva
Diana Bacanu, Global Wellbeing Leader d’Schneider Electric
El futur de l’entorn de treball
Ignasi Bonjoch, Estudi Bonjoch
Santi Alorda, Vitra
Benestar emocional: clau per augmentar les vendes
Claudia Sureda, Senior Manager de A Piece of Pie
Operari 2020: millora de l’experiència dels treballadors de Gas Natural-Fenosa
Toni Clariana, fundador i CEO de Magma Design
*
- Gratuït per a membres del Clúster Disseny
- 25€ per a membres d’altres clústers de la xarxa clusters.cat
- 50€ per a no membres de clusters.cat