ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa

Actes External

dimarts, 20 de febrer del 2018

De 10.00 h a 13.30 h

Inscripcions fins al 19 de febrer

Variable (veure nota)

El món de l'esport a la Xina està desenvolupant-se de forma espectacular gràcies a un còctel únic composat per voluntat política, inversió econòmica i e-màrqueting. Aquests canvis estan passant ara i en una escala sense precedents.

Et pots permetre que el teu negoci estigui al marge? Coneix les claus per comprendre les xarxes socials xineses i com poden beneficiar la teva empresa!

Xina és un mercat massiu pels mitjans socials i l'ús d'Internet mòbil, amb més de 500 milions de persones que confien en un telèfon intel·ligent com a principal dispositiu per accedir a qualsevol web. Considerar que Facebook i Twitter són les plataformes clau a tot el món per comercialitzar productes o serveis és un error. A la Xina, és imprescindible adreçar-se al consumidor xinès a través de plataformes locals, com WeChat (comunicació mòbil i aplicació privada de xarxes socials), Sina Weibo (equivalent a Twitter), i Qzone (equivalent a Facebook i Twitter).

Les xarxes socials xineses són les més innovadores del món, fins a límits insospitats a Europa. Són el millor i més ràpid mitjà de propagació de les opinions que existeix a la Xina. Fer pedagogia per vendre un producte o servei en elles requereix temps i saber com i on fer-ho.

Saps que es pot viure amb diner virtual a ciutats xineses gràcies a Wechat? O que Wechat esdevindrà el major ID virtual del món enguany? Coneixes Alibaba i com està revolucionant l'e-commerce a nivell mundial? Què saps de l'Ant Financial?

WeChat és la xarxa social número 1 coneguda com Weixin a la Xina. Aquesta plataforma inclou missatges de text, missatges de veu, vídeos, jocs, comerç electrònic i sistema de pagament. El 2017, Wechat va comptar amb 950 milions d'usuaris i és la primera aplicació utilitzada a la Xina. Sense dubte, ha de ser considerat per marques que busquen involucrar directament als consumidors!

Clústers / Estratègia empresarial / Internacionalització / Startups i Emprenedoria
Tots els sectors

Facilitar una sèrie de bones pràctiques per adaptar els actius digitals de la nostra empresa al públic xinès i, alhora, conèixer com Alibaba pot ajudar a aprofitar les oportunitats de comerç i interacció amb la Xina.

Una empresa o un emprenedor que desitgi iniciar o ampliar les seves vendes al mercat xinès.

10.00

Vendre on-line a través d'Alibaba

Ernesto Caccavle, director de Desenvolupament de Negoci d'Alibaba Group per a Spain i Portugal

11.30 h

Coffee break

12.00 h

Màrqueting online a la Xina: claus, mites i realitats

Roger Nierga, CEO i director creatiu de Fengling

13.30 h

Fi de la sessió

La sessió tindrà un cost de 30€ + IVA per membres d'INDESCAT i de 60€ + IVA per a no membres.

La segona persona de la mateixa empresa o entitat tindrà un descompte del 50%.

 

Organitza

Col·labora

Més informació


C. Milà i Fontanals, 14-26
08012 Barcelona