Actes External
Com accedir al consumidor xinès: Alibaba i xarxes socials
Jornades i conferències
dimarts, 20 de febrer del 2018
De 10.00 h a 13.30 h
Variable (veure nota)
El món de l'esport a la Xina està desenvolupant-se de forma espectacular gràcies a un còctel únic composat per voluntat política, inversió econòmica i e-màrqueting. Aquests canvis estan passant ara i en una escala sense precedents.
Et pots permetre que el teu negoci estigui al marge? Coneix les claus per comprendre les xarxes socials xineses i com poden beneficiar la teva empresa!
Xina és un mercat massiu pels mitjans socials i l'ús d'Internet mòbil, amb més de 500 milions de persones que confien en un telèfon intel·ligent com a principal dispositiu per accedir a qualsevol web. Considerar que Facebook i Twitter són les plataformes clau a tot el món per comercialitzar productes o serveis és un error. A la Xina, és imprescindible adreçar-se al consumidor xinès a través de plataformes locals, com WeChat (comunicació mòbil i aplicació privada de xarxes socials), Sina Weibo (equivalent a Twitter), i Qzone (equivalent a Facebook i Twitter).
Les xarxes socials xineses són les més innovadores del món, fins a límits insospitats a Europa. Són el millor i més ràpid mitjà de propagació de les opinions que existeix a la Xina. Fer pedagogia per vendre un producte o servei en elles requereix temps i saber com i on fer-ho.
Saps que es pot viure amb diner virtual a ciutats xineses gràcies a Wechat? O que Wechat esdevindrà el major ID virtual del món enguany? Coneixes Alibaba i com està revolucionant l'e-commerce a nivell mundial? Què saps de l'Ant Financial?
WeChat és la xarxa social número 1 coneguda com Weixin a la Xina. Aquesta plataforma inclou missatges de text, missatges de veu, vídeos, jocs, comerç electrònic i sistema de pagament. El 2017, Wechat va comptar amb 950 milions d'usuaris i és la primera aplicació utilitzada a la Xina. Sense dubte, ha de ser considerat per marques que busquen involucrar directament als consumidors!
Facilitar una sèrie de bones pràctiques per adaptar els actius digitals de la nostra empresa al públic xinès i, alhora, conèixer com Alibaba pot ajudar a aprofitar les oportunitats de comerç i interacció amb la Xina.
Una empresa o un emprenedor que desitgi iniciar o ampliar les seves vendes al mercat xinès.
- 10.00
-
Vendre on-line a través d'Alibaba
Ernesto Caccavle, director de Desenvolupament de Negoci d'Alibaba Group per a Spain i Portugal
- 11.30 h
-
Coffee break
- 12.00 h
-
Màrqueting online a la Xina: claus, mites i realitats
Roger Nierga, CEO i director creatiu de Fengling
- 13.30 h
-
Fi de la sessió
La sessió tindrà un cost de 30€ + IVA per membres d'INDESCAT i de 60€ + IVA per a no membres.
La segona persona de la mateixa empresa o entitat tindrà un descompte del 50%.
Organitza
Col·labora
Més informació
- Cristina Naches
- Tel. 937824474
C. Milà i Fontanals, 14-26
08012 Barcelona