null
dimarts, 13 de març del 2018
De 09.30 h a 11.00 h
Amb el ràpid desenvolupament del comerç electrònic a la Xina, aquest s’ha convertit en un dels canals clau per entrar al mercat del gegant asiàtic. Les categories d'infant i maternitat han estat entre les més venudes a portals de venda com T-mall. Això suposa una oportunitat per empreses catalanes que tinguin interès en comercialitzar els seus productes a la regió.
En aquest taller coneixeràs qui són els jugadors i els models de negoci al mercat xinès i coneixerem l’experiència d’una empresa del sector infantil en la comercialització dels seus productes a la Xina.
Aquest taller està inclòs dins del programa dels International Business Days - Focus Àsia d’ACCIÓ, que tindran lloc del 5 al 9 de març a Barcelona, Girona i Tarragona. A través de seminaris i entrevistes amb experts, els International Business Days són una oportunitat perquè aprofundeixis en el coneixement dels mercats d’arreu del món i estudiïs la possibilitat d’introduir-hi el teu negoci.
Presentar les oportunitats de negoci del sector infantil a la Xina i la missió comercial prevista pel juliol en el marc de la fira del sector CBME (Children-Baby-Maternity Expo) de Xangai.
Una empresa de productes adreçats al món de l’infant i maternitat. També un fabricant de diversos sectors que tingui línies de productes infantils.
Les categories prioritàries són:
Acreditacions
Benvinguda
Isabel Gimeno, coordinadora geogràfica d’ACCIÓ de la Xina i Rússia
Presentació de Kid's Cluster
Anna López, manager del Kid's Cluster
Canal d’entrada on-line/off-line a la Xina per als productes infantils
Taowen Xue, directora de l’Oficina Exterior de Comerç i Inversió d’ACCIÓ a Xangai (ponència en anglès)
Cas d'empresa: Baby Bites
Sr. Joan Batlle, Export Manager
Precs i preguntes
Fi de l'acte