Actes External
Startup Talk: No brand, no startup future
Jornades i conferències
dijous, 22 de març del 2018
De 13.00 h a 14.00 h
La construcció d’una marca és tan important com la definició del producte en si mateix. Apple no seria el mateix sense el seu “Think Different”, tampoc Nike sense el “Just do it”, però hi ha un abans i un després de “Belong anywhere” d'Airbnb. Les marques són emoció, i l'emoció ens porta a l'acció. Ahir, avui, demà i sempre.
Enric Jové, CEO de McCann Worldgroup Barcelona, una de les agències creatives més actives en la consecució de nou negoci, ens explicarà els secrets de la creació d’una marca, una de les bases de tota gran empresa.
Aquesta sessió tindrà lloc al Mazda Space, el nou espai cultural de la marca automobilística situat al districte cultural de Barcelona. Es tracta d'una aposta per la cerca d'experiències innovadores en tecnologia, disseny, art i creativitat. Mazda busca una forma diferent de viure l'automoció, buscant que cotxe i conductor es trobin en perfecta harmonia, la qual cosa denomina “Drive Together”.
Conèixer els secrets per crear una marca i fer networking per intensificar els vincles amb altres professionals del sector.
Una startup o un inversor.
- 13.00 h
-
No brand, no startup future
Enric Jové, CEO de McCann Worldgroup Barcelona
- 13.30 h
-
Networking empreserial
- 14.00 h
-
Fi de la sessió