Actes External
Interior Lifestyle Tokyo 2018
Fires i congressos
Del 30 de maig a l'1 de juny del 2018
2.700 €
ACCIÓ organitza, en el marc del projecte europeu Intertex, la participació d’empreses a la fira Interior Lifestyle, que se celebra a Tòquio del 30 de maig a l'1 de juny 2018.
Interior Lifestyle és una fira de gran projecció internacional relacionada amb l'interiorisme, la decoració, els regals i els complements de moda, que transmet i posa en valor un concepte i estil de vida que arriba a tots els visitants, prop de 30.000, que provenen majoritàriament del Japó i d’altres països propers del sud-est asiàtic.
El certamen acull 800 expositors provinents de 22 països diferents amb una presència destacada d'empreses europees d'Alemanya, França i Portugal. Es tracta d'un punt de trobada entre Occident i Orient que ofereix una gran varietat d'articles relacionats amb l’àmbit del living, on es poden complementar expositors dels sectors tèxtil-llar, articles de decoració o complements de moda, entre d'altres, amb una oferta de moda i qualitat.
Gestió de l'espai i cost per a l’empresa:
ACCIÓ, en col·laboració amb ATEVAL, gestionarà un estand col·lectiu de 36 m2 des del qual oferirà un córner expositiu a les firmes interessades, que compartiran espai amb empreses catalanes, gallegues, franceses i portugueses en el marc del projecte Intertex-Sudoe.
Podrem integrar 2 o 3 empreses catalanes i procurarem que els productes a exposar siguin complementaris per fer atractiva l'oferta conjunta.
Les empreses podran exposar amb una inversió mínima i a un cost molt competitiu en assumir únicament el 25% del cost total, amb una quota de participació de 2.700 euros que inclou:
- Servei de gestió de la fira (tramitació i intermediació amb l'organització firal)
- Lloguer, muntatge i decoració de l'estand compartit
- Bàners promocionals en el catàleg de fira
- Transport de mostres a exposar a la fira
- Bitllets d'avió Barcelona - Tòquio
- Estada de 4 a 5 nits d'hotel a Tòquio
Avantatges i Oportunitats:
- Participació com a expositor amb un estalvi en costos del 75%.
- Establir contactes comercials amb potencials compradors del Japó i països del sud-est asiàtic.
- Establir sinergies de col·laboració com a estratègies transnacionals conjuntes amb altres partners europeus presents a l'estand i a la fira.
- Presentar una oferta variada i de qualitat amb articles complementaris relacionats amb la casa i el concepte d'estil de vida.
Donar suport a la internacionalització del sector tèxtil i confecció de la zona del sud-oest d'Europa.
Una empresa del sector tèxtil llar, homewear i complements de moda.