• Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Agenda

Actes External

dijous, 5 de juliol del 2018

De 09.30 h a 13.00 h

Inscripcions fins al 4 de juliol

Variable (veure nota)

Coneix algunes de les claus sobre l'estratègia de venda i comercialització de productes de cosmètica i perfumeria a gran distribució / consum.

Aquesta formació és un curs teòric-pràctic que et servirà per aprendre a impulsar les vendes de la teva empresa. De la mà de Klaas Jan Van Timmeren, que ha treballat per marques com UNILEVER o PEPSI, podràs adquirir noves habilitats en les tècniques d'estratègia empresarial que estan triomfant arreu del món.

Clústers
Altres

Adquirir coneixements útils per el plantejament de l'estratègia de venda i comercialització, i per a la seva execució.

Una persona que treballi en l'àmbit del màrqueting i vendes del sector de la bellesa (cosmètica, perfumeria i salut/benestar) o un empresari que vulgui millorar les vendes de la seva empresa al canal gran consum (directors generals, directors financers, directors de màrqueting, etc.).

09.00 h

Acreditacions

09.30 h

Benvinguda

09.40 h

Claus del màrqueting i vendes en Gran Consum – Part 1

Klaas Jan Van Timmeren, International Consultant and Interim Manager a INNOVTIME Management & Innovations

11.00 h

Coffee break

Ponent

11.30 h

Claus del màrqueting i vendes en Gran Consum – Part 2

Klaas Jan Van Timmeren, International Consultant and Interim Manager a INNOVTIME Management & Innovations

12.30 h

Debat

13.00 h

Fi de la jornada

Preu per a socis del Beauty Cluster: Gratuït

Preu per a socis d'altres clústers del programa Catalunya Clusters: 50% de descompte (sobre 250 € +IVA)

Preu per a altres participants: 250 € (+IVA)


Passeig de Gràcia, 129
08008 Barcelona