null

Actes External

divendres, 25 de gener del 2019

De 09.00 h a 14.30 h

Inscripcions fins al 22 de gener
Gratuït

Aquest taller dirigit a pimes del sector tèxtil i de la confecció girarà al voltant d'un eix principal: com generar més visites i vendes, orientat i aplicat en aspectes d'internacionalització.

Aquesta activitat forma part del projecte SUDOE INTER-TEX, projecte europeu que impulsa la internacionalització de les pimes del sector tèxtil i de la confecció del sud-oest europeu.

Estratègia empresarial / Internacionalització
Tèxtil i moda

Oferir-te eines que et capacitin en la internacionalització de la teva empresa.

Una empresa del sector tèxtil, confecció i moda.

BLOC 1 - Aspectes higiènics, tecnològics i operacionals

Models d'e-commerce:  B2B, B2C, marketplace, etc.

Aspectes tecnològics, plataformes, característiques i recursos necessaris per a la venda internacional

Sistemes de pagament, logística i contingut

Aspectes legals

BLOC 2 - Màrqueting Digital

Ser visible als buscadors internacionals: Google pel món i Baidu a Xina, SEO i SEM

Anàlisi de paraules clau dels diferents països i trucs i consells per analitzar a la competència

Xarxes socials

Inbound màrqueting

E-mail màrqueting i automatització de processos

Eines pràctiques de màrqueting i estratègies growth hacking

Analítica web

On hem de posar el focus d'inversió?

Què farem per generar confiança?

BLOC 3 - Cas d'èxit

Munich Sports, amb presència del responsable d'e-commerce de la marca, Màrius Cirera. Reptes per a la internacionalització on-line del negoci.

Més informació


Av. Mestre Muntaner, 86
08700 Igualada