Actes External
Estratègies, mercats i tecnologia per internacionalitzar una empresa industrial
Setmana de la Internacionalització 2019
Jornades i conferències
dimarts, 4 de juny del 2019
De 09.30 h a 11.00 h
Per a una empresa industrial que vulgui tenir èxit al mercat internacional és clau tenir un soci local que l’acompanyi en el servei tècnic necessari si l’empresa no s’instal·la físicament al mercat per oferir-lo ella mateixa. En aquest sentit, la tecnologia de la indústria 4.0 pot canviar la manera en què les companyies industrials s’internacionalitzen gràcies a l’assistència tècnica en remot, la realitat virtual per instal·lar i els softwares que canvien la manera de fer negoci al món.
- Vols saber com et pot ajudar la tecnologia a canviar la manera de vendre i oferir serveis post-venda a l’exterior?
- Quines estratègies hem de plantejar per decidir-nos entre la implantació o la distribució?
- Què cal saber per implantar-se al Brasil amb èxit?
- Com podem exportar a Polònia través d’un distribuïdor?
En aquesta sessió descobrirem les diferents maneres que té una empresa industrial per accedir als mercats internacionals; i coneixerem en primer persona les experiències de Geprom i Taurus als mercats brasiler i mexicà.
Aquest seminari s'emmarca dins la Setmana de la Internacionalització 2019.
Conèixer estratègies, mercats i tecnologies que t'ajudin a internacionalitzar la teva empresa.
Una empresa industrial interessada en internacionalitzar-se.