Actes External
Comerç electrònic i màrqueting digital a la Xina
Jornades i conferències
dilluns, 16 de març del 2020
De 09.00 h a 13.00 h
Sessió cancel·lada
Si tens interès a desenvolupar projectes de comerç electrònic a la Xina, vine a aquesta sessió on Luis Galán, fundador i CEO de 2 Open China E-Commerce, amb àmplia experiència en comerç electrònic i plataformes de venda en línia a la Xina, ens proporcionarà una visió clara i pràctica de l’entorn del comerç electrònic en aquest país i de les opcions disponibles perquè puguis avaluar el potencial, el cost i les implicacions de cadascuna de les opcions.
A més, Taowen Xue, directora de l’oficina exterior d'ACCIÓ a Xangai, ens parlarà per videoconferència de la importància que té aquest canal al país i de les seves particularitats. També comptarem amb el cas d’una empresa que està treballant amb la Xina.
El comerç electrònic i l’ús eficient dels pressupostos de màrqueting són aspectes claus per les empreses interessades a desenvolupar una estratègia comercial a la Xina. En els darrers anys, les plataformes de comerç electrònic han permès diversificar les vies d'entrada al país proporcionant un canal de venda ràpid i econòmic per a inversors amb poc coneixement de la Xina. Tanmateix, el risc associat al ràpid creixement i evolució d’aquestes plataformes i la manca d’informació fiable fan que la presa de decisions sigui, en molts casos, difícil.
ACCIÓ organitza aquest matchmaking en el marc d’activitats de la xarxa Enterprise Europe Network, de la qual ACCIÓ forma part i que agrupa més de 600 organismes de suport a l’empresa a 66 països.
Obtenir una visió clara i pràctica de l’entorn comercial electrònic a la Xina.
Una empresa o una startup amb interès a vendre a la Xina.
Organitza
Col·labora
Més informació
Passeig de Gràcia, 129
08008 Barcelona