ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa

Actes External

divendres, 15 de maig del 2020

De 09.30 h a 11.45 h

Gratuït

En aquest seminari on-line, que forma part del pla de dinamització del clúster TIC Turisme parlarem de com sofisticar l'estratègia de la teva empresa a través de la generació valor compartit.

L'estratègia de valor compartit es basa en l'afirmació que s’ha d’afrontar un canvi profund en la manera de concebre i fer negocis.

Es tracta d'una estratègia que consisteix a crear valor econòmic d’una manera que també creï valor per a la societat atenent les seves necessitats i reptes.

Les empreses han de connectar l’èxit de l’empresa amb el progrés social. El valor compartit no és la responsabilitat social, la filantropia o, fins i tot, la sostenibilitat, sinó una nova manera d’aconseguir l’èxit econòmic.

Aquesta sessió comptarà amb un primer bloc on s'explicarà que és el valor compartit i què aporta a les empreses. Tot seguit, coneixerem les experiències de dues empreses del sector traveltech que apliquen aquest tipus d'estratègies: Authenticitys i VOXEL Group.

Aquesta sessió s'emmarca dins del pla de dinamització del clúster TIC Turisme que sorgeix amb l'objectiu d'agrupar empreses amb models de negoci híbrids entre tecnologia i turisme, dirigides a altres empreses o al consumidor final, juntament amb agents de l'ecosistema tecnològic i de coneixement, com universitats i centres tecnològics.

Clústers
Turisme, cultura, oci, esports i restauració

Sofisticar l'estratègia de la teva empresa a través de la generació de valor compatit.

Una empresa o agent de l'entorn del sector TIC Turisme.

Més informació