ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa

Actes External

dijous, 26 de març del 2020

De 09.30 h a 13.30 h

Gratuït

Sessió cancel·lada

En aquesta sessió coneixeràs com es desenvolupa un pla de màrqueting amb la metodologia SOSTAC, amb exemples i casos pràctics.

Existeixen moltes metodologies per al desenvolupament d’aquest pla i una de les més contrastades és la metodologia SOSTAC (Situation, Objetives, Strategy, Tactic, Action & Control). És un dels models més implementats en el màrqueting digital, ja que, d'una manera molt senzilla, permet estructurar i ordenar les empreses, i saber quines són les estratègies pertinents, segons el negoci o l'organització. 

Actualment qualsevol empresa necessita el canal digital per tal d’arribar a nous clients i aconseguir objectius de Branding i Performance. Per fer-ho, cal preparar una estratègia i un pla de màrqueting digital adaptat a l’empresa, les seves necessitats i recursos.

Aquesta metodologia ens permet afrontar aquest repte que tenen la major part de les empreses d’una forma eficient. 

A la sessió es tractaran els següents punts principals: 

1. Introducció a l’entorn digital 3.0 i 4.0
2. Definició d’un pla de màrqueting digital
3. Situació i anàlisis actual de l’empresa i definició dels públics objectius amb perfils digitals
4. Definició d’objectius de Branding i Performance
5. Definició d’estratègies web i de continguts
6. Planificació d’accions SEO, SEM, Social Media amb metodologia RACE
7. Coneixement d’eines de reputació i analítica web per poder optimitzar el nostre pla

 

No t'ho perdis!

 

Activitat inclosa en la 6a edició del Garrotxa Emprèn

Estratègia empresarial / Innovació, tecnologia i R+D
Tots els sectors

Conèixer com elaborar un pla de màrqueting digital seguint una metodologia d’èxit per aconseguir els objectius esperats amb el món digital.

Un director d'empresa o un gestor interessat a aplicar accions en els canals digitals.

Més informació


C. Joan Pere Fontanella, 3
Aula 9
17800 Olot