ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa
  • Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Agenda

Actes External

divendres, 8 de maig del 2020

De 10.00 h a 12.00 h

Gratuït

Places exhaurides.

En aquesta sessió on-line, aprendràs a crear o adaptar el teu pla de màrqueting digital, enfocat a crear relacions amb els clients a través de les tècniques de retargeting i fidelització. Defineix una estratègia de continguts adequada al moment i llança campanyes amb l'objectiu de seguir tenint visibilitat amb el teu client i obtenir-ne de nous.

Aquelles empreses que en l'estat actual no hagin mantingut el contacte amb els clients i les vendes, quan es restableixi la normalitat és possible que els hagin perdut per sempre. Ara no és moment d'estar parat, sinó de passar a l'acció i veure com podem aportar valor als nostres clients mitjançant una estratègia de continguts.

Una vegada tinguem clar què volem comunicar, aplicarem estratègies de remarqueting via xarxes socials, cercadors i altres eines podem arribar als nostres clients per estar a prop seu i situar-nos en el seu 'top of mind'.

En aquesta sessió coneixerem els següents continguts:

  • El canal digital com a canal de comunicació i vendes
  • Definirem un pla d'acció amb metodologia RACE
  • Construirem una bona estratègia de continguts per aportar valor als clients
  • Implementarem una campanya publicitària de remarqueting a través de les xarxes socials com Facebook, Instagram i Linkedin
  • Configurarem una campanya de remarqueting amb Google Adwords per estar a prop del client

No t'ho perdis!

Innovació, tecnologia i R+D
Tots els sectors

Aprendre a adaptar el pla de màrqueting de l'empresa.

Una empresa que vulgui mantenir el client fidelitzat.