Actes External
Estratègies d’entrada al mercat on-line xinès: l’experiència de JD Worldwide
Jornades i conferències
divendres, 24 de juliol del 2020
De 10.00 h a 11.30 h
Aquí pots veure el vídeo de la sessió.
Aquí pots veure la presentació de Luis Galan: Vendre on-line a la Xina.
Aquí pots veure la presentació de Cecilia Chen: Visió general de l’e-commerce a la Xina.
Aquí pots veure la presentació de JD Worldwide.
En aquest seminari en línia, organitzat per ACCIÓ en col·laboració amb JD Worldwide, coneixeràs les estratègies d’entrada al mercat on-line xinès a través d’aquesta plataforma. També hi haurà un espai al final de la sessió per respondre les teves preguntes.
Si estàs interessat a entrar al mercat xinès, no et perdis aquesta oportunitat!
Actualment, el comerç on-line a la Xina representa gairebé la meitat del comerç on-line mundial. A més a més, en els darrers cinc anys s’ha observat un augment exponencial del comerç transfronterer a la Xina, pel que cada cop més empreses estrangeres estan venent els seus productes i serveis als compradors xinesos. Tot i que les xifres són prometedores, cal tenir en compte que segueix essent un mercat complex, que requereix molta preparació i inversió per introduir-s’hi.
Creada el 1998, JD (Jing Dong) és una de les plataformes líders en la venda B2C a la Xina. El 2015 es va crear la seva divisió en comerç transfronterer, JD Worldwide, centrada a proporcionar als clients xinesos productes d’alta qualitat procedents de l’estranger. Actualment, JD Worldwide ha establert col·laboracions estratègiques amb més de 20.000 marques en més de 100 països en tot el món i en diversos sectors: maternitat, nutrició, cosmètica, moda, alimentació, accessoris per automòbils, electrònica, etc.
Aquesta sessió forma part de la iniciativa International eTrade. Aquest projecte està impulsat per ACCIÓ i per EOI Escuela de Organización Industrial i compta amb el cofinançament del Fons Social Europeu, ACCIÓ i el Ministeri d’Indústria, Comerç i Turisme.
Conèixer les estratègies d'entrada al mercat xinès.
Una empresa interessada a exportar a la Xina.