• Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Agenda

Actes External

dimarts, 20 d'octubre del 2020

De 10.00 h a 12.00 h

Inscripcions fins al 19 d'octubre
Gratuït

En el marc del creixent interès pel concepte de valor compartit, ACCIÓ i el Clúster de l'Energia Eficient de Catalunya (CEEC), juntament amb Roots for Sustainability (R4S), estem treballant en un projecte que té una doble finalitat:

  • Investigar, identificar i desenvolupar oportunitats de negoci de generació de valor compartit (valor econòmic, social i mediambiental).
  • Capacitar als socis del clúster en la mesura dels resultats socials i mediambientals de la seva activitat empresarial i organitzativa.

La sessió us permetrà entendre amb major profunditat la implicació de la generació de valor compartit en l’estratègia de l’empresa o organització.

També treballarem, de forma conjunta, dinàmica i transversal, en la identificació i priorització d’oportunitats de negoci latents en el sector de l’energia eficient català, que ajudin a contribuir al desenvolupament de les empreses i la millora de la seva sostenibilitat al llarg termini.

Clústers / Estratègia empresarial
Energia i recursos
La identificació d’estratègies i oportunitats de negoci associades al valor compartit i la sostenibilitat

Una empresa o una entitat vinculada al sector de l'energia.

10.00 h

Reflexió sobre la generació de valor compartit com a element estratègic, transversal i competitiu en la creació de negoci.

10.45 h

Creació, identificació i priorització d’oportunitats de negoci de generació de valor compartit.

Part II. (60min)

Dinàmica de treball sobre oportunitats de negoci de generació de valor compartit.

Treballarem oportunitats de negoci de generació de valor compartit a través de dinàmiques de grup basades en matrius conceptuals, fitxes de projecte base i mapes mentals.

Part III. (30min)

Priorització d’oportunitats de negoci de generació de valor compartit i conclusió.

La darrera part de la sessió consistirà en prioritzar les oportunitats de negoci identificades segons criteris d’interès i alineació estratègica.