Actes External
Omnicanalitat en la comunicació amb el client internacional
Jornades i conferències
dimarts, 17 de novembre del 2020
De 16.30 h a 18.00 h
- Vídeo de la sessió Omnicanalitat en la comunicació amb el client internacional.
- El teu client ja és omnicanal. I tu? (document .PDF).
- Retail sense digital patirà i sense digitalització morirà (document .PDF).
- Retos Omnicanalidad B2B (document .PDF).
Com podem multiplicar les interaccions amb els clients internacionals mitjançant els canals digitals i alhora mantenir l'equilibri amb la nostra xarxa de distribuïdors o punts de venda?
L'omnicanalitat és l'estratègia i la gestió dels canals disponibles per oferir als clients una experiència d'usuari homogènia a través dels mateixos.
Connecta't a aquesta sessió i descobriràs els aspectes clau de l'estratègia omnicanal en el B2B i el B2C.
Aquesta sessió forma part de la iniciativa International eTrade. Aquest projecte està impulsat per ACCIÓ i per EOI Escuela de Organización Industrial i compta amb el cofinançament del Fons Social Europeu, ACCIÓ i el Ministeri d’Indústria, Comerç i Turisme.
Conèixer els aspectes clau del comerç electrònic internacional.
Una empresa de qualsevol sector i mida.
- 16.30 h
-
Benvinguda
Cristina Serradell, directora de la Unitat d’Internacionalització d’ACCIÓ
- 16.35 h
-
El teu client ja és omnicanal, i tu?
Xavier Rivera, CEO iMarketing Consulting
- 17.15 h
-
Retail sense digital patirà i sense digitalizació morirà
Silvia Bach, CEO, Motocard
- 17.35 h
-
Reptes de l’omnicanalitat en el B2B
Renato Lopes, Senior Business Manager Europe, Tech Data
- 17.55 h
-
Torn obert de preguntes
- 18.00 h
-
Fi de la sessió