ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa
  • Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Agenda

Actes External

dimarts, 17 de novembre del 2020

De 16.30 h a 18.00 h

Gratuït

Aquí pots veure el vídeo de la sessió

Aquí pots veure la presentació de Xavier Rivera

Aquí pots veure la presentació de Sílvia Bach

Aquí pots veure la presentació de Renato Lopes

 

Com podem multiplicar les interaccions amb els clients internacionals mitjançant els canals digitals i alhora mantenir l'equilibri amb la nostra xarxa de distribuïdors o punts de venda?

L'omnicanalitat és l'estratègia i la gestió dels canals disponibles per oferir als clients una experiència d'usuari homogènia a través dels mateixos.

Connecta't a aquesta sessió i descobriràs els aspectes clau de l'estratègia omnicanal en el B2B i el B2C.

Aquesta sessió forma part de la iniciativa International eTrade. Aquest projecte està impulsat per ACCIÓ i per EOI Escuela de Organización Industrial i compta amb el cofinançament del Fons Social Europeu, ACCIÓ i el Ministeri d’Indústria, Comerç i Turisme.

Internacionalització
Tots els sectors
Conèixer els aspectes clau del comerç electrònic internacional.

Una empresa de qualsevol sector i mida.

16.30 h

Benvinguda

Cristina Serradell, directora de la Unitat d’Internacionalització d’ACCIÓ

16.35 h

El teu client ja és omnicanal, i tu?

Xavier Rivera, CEO iMarketing Consulting

17.15 h

Retail sense digital patirà i sense digitalizació morirà

Silvia Bach, CEO, Motocard

17.35 h

Reptes de l’omnicanalitat en el B2B

Renato Lopes, Senior Business Manager Europe, Tech Data

17.55 h

Torn obert de preguntes

18.00 h

Fi de la sessió