ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa

Actes External

dimarts, 17 de novembre del 2020

De 16.30 h a 18.00 h

Gratuït

 

Com podem multiplicar les interaccions amb els clients internacionals mitjançant els canals digitals i alhora mantenir l'equilibri amb la nostra xarxa de distribuïdors o punts de venda?

L'omnicanalitat és l'estratègia i la gestió dels canals disponibles per oferir als clients una experiència d'usuari homogènia a través dels mateixos.

Connecta't a aquesta sessió i descobriràs els aspectes clau de l'estratègia omnicanal en el B2B i el B2C.

Aquesta sessió forma part de la iniciativa International eTrade. Aquest projecte està impulsat per ACCIÓ i per EOI Escuela de Organización Industrial i compta amb el cofinançament del Fons Social Europeu, ACCIÓ i el Ministeri d’Indústria, Comerç i Turisme.

Internacionalització
Tots els sectors

Conèixer els aspectes clau del comerç electrònic internacional.

Una empresa de qualsevol sector i mida.

16.30 h

Benvinguda

Cristina Serradell, directora de la Unitat d’Internacionalització d’ACCIÓ

16.35 h

El teu client ja és omnicanal, i tu?

Xavier Rivera, CEO iMarketing Consulting

17.15 h

Retail sense digital patirà i sense digitalizació morirà

Silvia Bach, CEO, Motocard

17.35 h

Reptes de l’omnicanalitat en el B2B

Renato Lopes, Senior Business Manager Europe, Tech Data

17.55 h

Torn obert de preguntes

18.00 h

Fi de la sessió

Més informació