Actes External
dimarts, 17 de novembre del 2020
De 16.30 h a 18.00 h
Aquí pots veure el vídeo de la sessió
Aquí pots veure la presentació de Xavier Rivera
Aquí pots veure la presentació de Sílvia Bach
Aquí pots veure la presentació de Renato Lopes
Com podem multiplicar les interaccions amb els clients internacionals mitjançant els canals digitals i alhora mantenir l'equilibri amb la nostra xarxa de distribuïdors o punts de venda?
L'omnicanalitat és l'estratègia i la gestió dels canals disponibles per oferir als clients una experiència d'usuari homogènia a través dels mateixos.
Connecta't a aquesta sessió i descobriràs els aspectes clau de l'estratègia omnicanal en el B2B i el B2C.
Aquesta sessió forma part de la iniciativa International eTrade. Aquest projecte està impulsat per ACCIÓ i per EOI Escuela de Organización Industrial i compta amb el cofinançament del Fons Social Europeu, ACCIÓ i el Ministeri d’Indústria, Comerç i Turisme.
Una empresa de qualsevol sector i mida.
- 16.30 h
-
Benvinguda
Cristina Serradell, directora de la Unitat d’Internacionalització d’ACCIÓ
- 16.35 h
-
El teu client ja és omnicanal, i tu?
Xavier Rivera, CEO iMarketing Consulting
- 17.15 h
-
Retail sense digital patirà i sense digitalizació morirà
Silvia Bach, CEO, Motocard
- 17.35 h
-
Reptes de l’omnicanalitat en el B2B
Renato Lopes, Senior Business Manager Europe, Tech Data
- 17.55 h
-
Torn obert de preguntes
- 18.00 h
-
Fi de la sessió