Actes External
Estratègies B2B per la internacionalització online
Jornades i conferències
dimecres, 9 de desembre del 2020
De 15.30 h a 17.00 h
- Vídeo de la sessió Estratègies B2B per la internacionalització online.
- Acciones digitales para la internacionalización (document .PDF).
- Aventura. Strategies for Growth in China’s B2B Digital Ecosystem (document .PDF).
- Helion Tools. Cas empresarial d’Exportació On-line (document .PDF).
- Quines són les tendències de futur del B2B online? Quins són els canals online per arribar als nous clients internacionals online?
- Quines claus ens permetran elaborar una bona estratègia d'entrada als mercats online internacionals pel B2B?
Les previsions indiquen que aquest 2020, les vendes online B2B seran dues vegades més grans que les vendes B2C.
S'espera que en un futur pròxim hi hagi una transformació digital massiva per part de les empreses per fer front a l'increment de la demanda online i les creixents expectatives dels clients.
En aquesta sessió respondrem aquestes preguntes de la mà de dos experts en internacionalització online aplicada als negocis B2B, com són Biladi Lujan, de l’empresa Sakudarte, i Miquel Cardona, d’Aventura Group. A continuació, coneixerem l’experiència de l’empresa Helion Tools, que ha consolidat els seus mercats internacionals a través dels canals online.
Aquesta sessió forma part de la iniciativa International eTrade. Aquest projecte està impulsat per ACCIÓ i per EOI Escuela de Organización Industrial i compta amb el cofinançament del Fons Social Europeu, ACCIÓ i el Ministeri d’Indústria, Comerç i Turisme.
Conèixer els aspectes clau del comerç electrònic internacional.
Una empresa B2B de qualsevol sector i mida.