ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa
  • Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Agenda

Actes External

dimecres, 17 de febrer del 2021

De 15.30 h a 17.00 h

Gratuït

MATERIALS

Aquí pots veure el vídeo de la sessió.

Descarrega la presentació de la sessió.

 

  • Vols vendre més i millor al  món a través del teu web?
  • Vols connectar millor amb els teus clients online?
  • Vols guanyar efectivitat en les teves accions internacionals de màrqueting online?
     

L’analítica web és un element indispensable per la teva estratègia internacional: permet fer un anàlisi dels mercats, estudiar la competència i mesurar el rendiment en un país. Però sobretot, t’ajuda a prendre decisions basades en dades i preveure escenaris futurs que poden afectar al teu negoci internacional.

En aquesta sessió, en la que comptarem amb Roger Agustín, CEO de Prenomics i expert en analítica avançada, descobriràs del gran potencial que tenen les dades en el teu negoci internacional i coneixeràs els aspectes a tenir en compte per treure’n el màxim profit.

L'exposició es desenvoluparà de la següent manera:

  • Introducció. Expandint horitzons
  • ABC de l’analítica web i de l’ecosistema digital
  • Nivell avançat. Analítica avançada aplicada a la web per la màxima personalització de l’experiència
  • GDPR i protecció de dades. Compliment normatiu

No t'ho perdis!

Aquesta sessió forma part de la iniciativa International eTrade. Aquest projecte està impulsat per ACCIÓ i per EOI Escuela de Organización Industrial i compta amb el cofinançament del Fons Social Europeu, ACCIÓ i el Ministeri d’Indústria, Comerç i Turisme.

Internacionalització
Tots els sectors
Conèixer els factors de competitivitat per adaptar la teva estratègia digital internacional.

Una empresa interessada a augmentar les seves vendes internacionals a través del canal on-line. Tant si el seu model de negoci és B2B com B2C.