Actes External
Sessió de treball de canvi estratègic amb l'IESE: El cas de FRIT RAVICH
Workshops i formacions
dimecres, 28 d'abril del 2021
De 10.00 h a 12.15 h
Places exhaurides
Aquesta sessió està dirigida exclusivament a empreses associades al programa Catalunya Clústers. Uns dies previs a la sessió, s'enviarà als participants la documentació per preparar la sessió de treball.
El 28 d'abril treballarem conjuntament el cas de Frit Ravich amb la seva directora general, la Judith Viader, el professor de l’IESE i autor del cas, José Luis Nueno i diversos directius, interessats a estudiar un possible reflex en la seva empresa.
Frit Ravich és una empresa familiar fundada l’any 1963 per Josep Maria Viader, actual president, i dirigida des de 1997 per la seva filla Judith Viader, qui va prendre el relleu generacional de la propietat de l’empresa liderant l’expansió de negoci i el desenvolupament de la marca i la distribució.
Son fabricants de Patates Xips, Snacks i Fruits Secs amb marca pròpia (800 referències) i distribuïdors de marques externes d’empreses tan consolidades com Mars Espanya, Nestlé o Ferrero (3.000 referències), atenent 50.000 punts de venda setmanalment.
Operen en el canal Alimentació, Hosteleria, Impuls i Granel. Aquest model de gestió dual els hi permet aprofitar el millor dels dos mons per aportar valor als seus consumidors i clients. Varen tancar el 2018 amb una facturació de 235,6 milions d’euros, el que suposa un increment del 5,6% respecte a la facturació de l’any anterior i actualment superen els 1.000 treballadors.
Estan presents en el territori nacional i el 2015 vam obrir la seva primera filial a França. Exporten a països com la Xina, Malta, Marroc, Xile, Noruega, Grècia i Xipre, entre altres.
Ajudar a les empreses a reflexionar sobre els reptes estratègics que es plantegen companyies similars i permeten generar debat i aprenentatge.
Una empresa associada a un dels clústers del programa Catalunya Clústers.
L'idioma de la sessió serà català i castellà.