null
dijous, 30 de setembre del 2021
De 10.00 h a 11.00 h
Descobreix una estratègia d’entrada al retail dirigida especialment a petites i mitjanes empreses amb productes de qualitat.
Els mercats madurs són entorns altament competitius amb una pluralitat d’oferta. Això fa que les petites i mitjanes empreses tinguin dificultats per destacar els seus productes en canals de comercialització complexos com per exemple la gran distribució.
Participa en aquesta sessió i obtindràs tota la informació sobre el mercat i el funcionament del canal retail per a productes d’alimentació i begudes al Regne Unit.
També coneixeràs la segona edició del programa UK Food Retail, emmarcat dins dels serveis d’internacionalització sectorial d'ACCIÓ, que inclou:
No t'ho perdis!
Donar a conèixer les particularitats del retail alimentari al Regne Unit.
Una empresa elaboradora o comercialitzadora de productes alimentaris.
Benvinguda
Marc Moreno, consultor Sènior d’Assessorament Internacional del sector agroalimentari, ACCIÓ
Com entrar a la gran distribució alimentaria al Regne Unit
Louis Bedwell, soci de Mission Ventures
Programa UK Food Retail
Oscar Martí, director de l'Oficina Exterior de Catalunya a Londres
Cas d’empresa
Diego Pacheco, chief of Business Development a Heura Foods
Torn obert de preguntes
Cloenda
La sessió combinarà la llengua catalana i anglesa.