ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa

Actes External

dimecres, 5 de juny del 2019

De 09.30 h a 11.00 h

Gratuït

El canal farmàcia està canviant a Europa. D’una banda, la concentració en els punts de venda (cadenes de farmàcia) és cada cop més habitual en molts països. D’altra banda, hem viscut un creixement important del segment de para farmàcia. Aquesta concentració també afecta la distribució, on cada cop hi ha menys actors; fet que afecta de manera directa l’accés als mercats exteriors.

En aquest escenari, els laboratoris farmacèutics amb productes OTC han de valorar altres estratègies comercials per arribar a aquests mercats. I en el cas dels punts de venda als Estats Units, molt diferents als d’Europa pel seu format drugstore; la figura dels distribuïdors tampoc no és gaire habitual.

  • Com és la distribució al canal farmàcia a Europa i als Estats Units?
  • Com són els punts de venda i els processos de registre en aquests mercats?
  • Quina estratègia d’entrada és la més adequada?

En aquesta sessió descobrirem totes les claus i tendències per afrontar amb garanties els canvis que experimenta el canal farmàcia a Europa i als Estats Units.

Aquest seminari s'emmarca dins la Setmana de la Internacionalització 2019.

Internacionalització
Indústria farmacèutica
/ Salut i serveis sanitaris

Conèixer les particularitats d’un canal en evolució com és el de la farmàcia, que està canviant a Europa i que requereix d’una estratègia diferenciada per abordar-lo als Estats Units.

Una empresa del sector farmacèutic interessada en els mercats d'Europa i els Estats Units.

 

Organitza

Més informació


Passeig de Gràcia, 129
08008 Barcelona