Actes External
Innova en màrqueting digital amb la metodologia SOSTAC per vendre més (Girona)
Workshops i formacions
dimecres, 15 d'abril del 2020
De 09.30 h a 13.30 h
Sessió cancel·lada
En aquesta sessió coneixeràs com es desenvolupa un pla de màrqueting amb la metodologia SOSTAC, amb exemples i casos pràctics.
Existeixen moltes metodologies per al desenvolupament d’aquest pla i una de les més contrastades és la metodologia SOSTAC (Situation, Objetives, Strategy, Tactic, Action & Control). És un dels models més implementats en el màrqueting digital, ja que, d'una manera molt senzilla, permet estructurar i ordenar les empreses, i saber quines són les estratègies pertinents, segons el negoci o l'organització.
Actualment qualsevol empresa necessita el canal digital per tal d’arribar a nous clients i aconseguir objectius de Branding i Performance. Per fer-ho, cal preparar una estratègia i un pla de màrqueting digital adaptat a l’empresa, les seves necessitats i recursos.
Aquesta metodologia ens permet afrontar aquest repte que tenen la major part de les empreses d’una forma eficient.
A la sessió es tractaran els següents punts principals:
1. Introducció a l’entorn digital 3.0 i 4.0
2. Definició d’un pla de màrqueting digital
3. Situació i anàlisis actual de l’empresa i definició dels públics objectius amb perfils digitals
4. Definició d’objectius de Branding i Performance
5. Definició d’estratègies web i de continguts
6. Planificació d’accions SEO, SEM, Social Media amb metodologia RACE
7. Coneixement d’eines de reputació i analítica web per poder optimitzar el nostre pla
No t'ho perdis!
Conèixer com elaborar un pla de màrqueting digital seguint una metodologia d’èxit per aconseguir els objectius esperats amb el món digital.
Un director d'empresa o un gestor interessat a aplicar accions en els canals digitals.
Organitza
Més informació
Pl. Pompeu Fabra, 1
Sala Carles Rahola
17002 Girona