ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa

Actes External

dilluns, 19 d'abril del 2021

De 10.00 h a 11.30 h

Gratuït

 

La Intel·ligència Artificial cada cop està més present en la nostra societat i també en el sector turístic, on s'utilitzen algoritmes pel càlcul de preus, recomanacions de viatges, reconeixement facial, etc.

Però d'acord amb quins criteris ètics es programen aquests algoritmes? És important que el machine learning es nodreixi de principis universals de respecte, llibertat i igualtat.

Aquesta sessió s'emmarca dins del pla de dinamització del clúster TIC Turisme que sorgeix amb l'objectiu d'agrupar empreses amb models de negoci híbrids entre tecnologia i turisme, dirigides a altres empreses o al consumidor final, juntament amb agents de l'ecosistema tecnològic i de coneixement, com universitats i centres tecnològics.

Participa-hi i coneixeràs l'experiència d'una empresa del sector que aplica principis ètics a la programació d'algoritmes.

Clústers / Innovació, tecnologia i R+D
Big data, intel·ligència artificial i internet of things
/ TIC i transformació digital / Turisme, cultura, oci, esports i restauració

Conèixer el marc teòric de l'ètica vinculada a la IA i com avança la normativa en l'àmbit europeu i internacional.

Una empresa del sector TIC Turisme.

10.00 h

Benvinguda

10.05 h

Consideracions ètiques i d’impacte social en el progrés de la IA

Albert Sabater, director de l’Observatori d’Ètica en Intel·ligència Artificial de Catalunya

10.30 h

Casos empresarials

EVERIS

CITIBEATS

11.00 h

Torn obert de preguntes

11.30 h

Cloenda

Més informació