Actes External
Dimecres, 29 de novembre del 2017
De 10.00 h a 14.00 h
Combinar el Design Thinking i el Lego Serious Play accelera el disseny de productes i serveis prenent com a element central les necessitats reals de les persones. Entrellaçar les dues metodologies potencia de forma natural les fases del procés creatiu, impulsant i millorant la comunicació entre els membres de l’equip o entre usuaris i dissenyadors de la solució.
En aquesta sessió aprendràs a:
- Conèixer les etapes i eines per al disseny de productes i serveis centrats en el client o usuari.
- Aprendre tècniques per dissenyar productes, serveis i models de negoci amb la mirada centrada en el client o usuari.
- Descobrir com identificar oportunitats, desenvolupar alternatives, reflexionar i escollir possibles models de negoci futur.
- Desenvolupar una actitud de Design Thinker per empatitzar amb les prioritats i necessitats reals dels seus clients i imaginar l’experiència d’usuari.
- Descobrir com resoldre problemes i reptes de forma col·laborativa i empàtica amb la Metodologia Lego Serious Play.
Sensibilitzar sobre la importància de la innovació i els nous mètodes de conceptualització i disseny de productes/serveis a les empreses.
Un empresari, un director d’una empresa o un gestor habitual de projectes d’R+D i innovació interessat en aplicar metodologies de disseny de productes o serveis.
-
Benvinguda
Introducció al Design Thinking. Raó de ser i etapes
Empatia: Elaboració, en equip, d’una “persona”
Definició: Determinació, en equip, dels “problemes” relatius al cas
Ideació: Fase individual (creativitat)
Descans
Introducció al Lego Serious Play (LSP)
Ideació: Fase individual, amb LSP
Ideació: Fase col·lectiva, amb LSP
Prototipatge: Fase individual, amb LSP
Prototipatge: Fase col·lectiva, amb LSP
Testejar
Organitza
Pl. Plana, 5
43780 Gandesa