ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa
  • Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Agenda

Actes External

dijous, 22 de març del 2018

De 13.00 h a 14.00 h

Inscripcions fins al 22 de març
Gratuït

La construcció d’una marca és tan important com la definició del producte en si mateix. Apple no seria el mateix sense el seu “Think Different”, tampoc Nike sense el “Just do it”, però hi ha un abans i un després de “Belong anywhere” d'Airbnb. Les marques són emoció, i l'emoció ens porta a l'acció. Ahir, avui, demà i sempre.

Enric Jové, CEO de McCann Worldgroup Barcelona, una de les agències creatives més actives en la consecució de nou negoci, ens explicarà els secrets de la creació d’una marca, una de les bases de tota gran empresa.

Aquesta sessió tindrà lloc al Mazda Space, el nou espai cultural de la marca automobilística situat al districte cultural de Barcelona. Es tracta d'una aposta per la cerca d'experiències innovadores en tecnologia, disseny, art i creativitat. Mazda busca una forma diferent de viure l'automoció, buscant que cotxe i conductor es trobin en perfecta harmonia, la qual cosa denomina “Drive Together”.

Startups i Emprenedoria
Tots els sectors
Objectiu de l'acte

Conèixer els secrets per crear una marca i fer networking per intensificar els vincles amb altres professionals del sector.

T'interessa si ets...

Una startup o un inversor.

Programa
13.00 h

No brand, no startup future

Enric Jové, CEO de McCann Worldgroup Barcelona

13.30 h

Networking empreserial

14.00 h

Fi de la sessió

Organitza
Més informació

Carrer del Comerç, 60
08003 Barcelona