Actes External
Estratègies de remarketing i fidelització de clients. Treu el màxim profit als canals digitals
Jornades i conferències
divendres, 8 de maig del 2020
De 10.00 h a 12.00 h
Places exhaurides.
En aquesta sessió on-line, aprendràs a crear o adaptar el teu pla de màrqueting digital, enfocat a crear relacions amb els clients a través de les tècniques de retargeting i fidelització. Defineix una estratègia de continguts adequada al moment i llança campanyes amb l'objectiu de seguir tenint visibilitat amb el teu client i obtenir-ne de nous.
Aquelles empreses que en l'estat actual no hagin mantingut el contacte amb els clients i les vendes, quan es restableixi la normalitat és possible que els hagin perdut per sempre. Ara no és moment d'estar parat, sinó de passar a l'acció i veure com podem aportar valor als nostres clients mitjançant una estratègia de continguts.
Una vegada tinguem clar què volem comunicar, aplicarem estratègies de remarqueting via xarxes socials, cercadors i altres eines podem arribar als nostres clients per estar a prop seu i situar-nos en el seu 'top of mind'.
En aquesta sessió coneixerem els següents continguts:
- El canal digital com a canal de comunicació i vendes
- Definirem un pla d'acció amb metodologia RACE
- Construirem una bona estratègia de continguts per aportar valor als clients
- Implementarem una campanya publicitària de remarqueting a través de les xarxes socials com Facebook, Instagram i Linkedin
- Configurarem una campanya de remarqueting amb Google Adwords per estar a prop del client
No t'ho perdis!
Aprendre a adaptar el pla de màrqueting de l'empresa.
Una empresa que vulgui mantenir el client fidelitzat.