ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa

Actes External

divendres, 7 d'octubre del 2022

De 10.00 h a 11.00 h

Gratuït

 

En aquesta sessió virtual, es presentarà l'estudi 'La servitització del negoci industrial'.

El terme servitització fa referència a la tendència existent entre les empreses manufactureres de basar els seus negocis no només en els béns produïts, sinó cada cop més en els serveis. Això implica ampliar la cartera de propostes de valor al mercat, incorporant serveis en paral·lel als productes. Alhora, implica generar ingressos per la prestació de serveis i no només per la venda de productes.

L'estudi explica aquesta estratègia, que actualment és una tendència amb molt de potencial, sobretot si es combina amb la digitalització i la transformació digital. N'explica els beneficis i barreres i recull casos de 8 empreses catalanes amb experiències en servitització.

No t'ho perdis!

Estratègia empresarial / Finançament / Innovació, tecnologia i R+D
Tots els sectors

Donar a conèixer l'estudi sobre la servitització del negoci industrial.

Una empresa industrial o una administració pública o de serveis d'estudis.

10.00 h

Benvinguda

Natàlia Mas Guix, directora general d'Indústria

10.15 h

Presentació de l'estudi 'La servitització del negoci industrial'

Bart Kamp, autor de l'estudi

11.00 h

Cloenda

La sessió combinarà la llengua catalana i castellana.

Organitza

Més informació