Actes External
Brokerage event Smagua 2023
Networking empresarial
7 i 8 de març del 2023
Participa en el brokerage event de la fira Smagua 2023, que atrau les empreses i experts internacionals més destacats del sector de l’aigua i el medi ambient.
Les empreses participants en aquest brokerage event, tenen l'oportunitat de fer reunions bilaterals presencials de 30 minuts amb organitzacions locals i internacionals, com a primer contacte per oferir o demandar serveis, tecnologies o productes i ampliar les xarxes d'oportunitats entre les organitzacions presents.
Les reunions seran presencials dins la fira els dies 7 i 8 de març.
ACCIÓ t'acompanya en aquestes jornades en el marc d’activitats del projecte Enterprise Europe Network, del qual ACCIÓ forma part i que agrupa més de 450 organismes de suport a l’empresa en 50 països.
Objectiu de l'acte
Reunir-se amb altres organitzacions del sector de l'aigua i medi ambient nacionals i internacional amb l'objectiu d'explorar possibilitats de col·laboració empresarial.
T'interessa si ets...
Una empresa, centre tecnològic, universitat o un clúster del sector.
Les reunions es duran a terme en anglès.
Organitza
- Confederación de Empresarios de Aragón
- Instituto Tecnológico de Aragón
Col·labora
Més informació
Autovia A-2 km 311
50012