ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa

Actes External

dimecres, 8 de març del 2023

De 15.30 h a 16.30 h

Gratuït

 

Vols vendre productes i alhora testejar la reacció del mercat abans de fer una aposta d’inversió?

En aquesta sessió posarem especial atenció a una modalitat innovadora i que ja han fet servir nombroses empreses estrangeres, les plataformes de crowdfunding online domèstiques coreanes, que permeten vendre els productes i alhora testejar la reacció del mercat abans de fer una aposta d’inversió més important en el futur.

El mercat coreà és el tercer mercat del món amb més penetració de l’e-commerce, i no es pot plantejar una estratègia de venda a Corea sense considerar el canal online. A més, l’interès de la població coreana per comprar productes estrangers a través dels canals digitals ha experimentat un augment significatiu els darrers anys, passant d’un mercat de 2.000 milions d'USD el 2017 a 4.500 milions d'USD. Mentrestant, el retail domèstic només ha crescut un 3,8% anual, ja que els canals de venda coreans poden ser més cars que no pas introduir productes estrangers (fins i tot sumant-hi aranzels i costos de transport).

Les empreses catalanes tenen l’oportunitat d’accedir a aquest interessant mercat a través dels canals digitals transfronterers, anomenats Jik-gu. En aquesta sessió explicarem les diferents modalitats de venda online per empreses estrangeres i les recomanacions per vendre i potenciar la nostra marca sense haver d’incórrer en uns costos elevats.

Connecta't en aquesta sessió i descobreix-ne més!

Aquesta sessió està inclosa dins del programa dels International Business Days - Focus Àsia - Àfrica d’ACCIÓ, que tindran lloc del 6 al 10 de març. A través de sessions i entrevistes amb experts, els International Business Days són una oportunitat perquè aprofundeixis en el coneixement dels mercats d’arreu del món i estudiïs la possibilitat d’introduir-hi el teu negoci.

Internacionalització
Alimentació
/ Cosmètica, benestar i economia silver / Logística, e-commerce i distribució / Moble i hàbitat / Paper, cartró i packaging / Tèxtil i moda / Vins, caves i begudes

Conèixer les diferents modalitats d’entrada al mercat online coreà i et donarem les claus per poder vendre i testejar la reacció del mercat de manera senzilla i ràpida.

Una empresa catalana de béns de consum B2C interessades en el mercat coreà.

La sessió combinarà la llengua catalana i castellana.

Organitza

Més informació