ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa

Actes External

dilluns, 17 d'abril del 2023

De 09.30 h a 11.30 h

Gratuït

Coneixes la importància de comptar amb una marca digital sòlida internacionalment? Vols descobrir les claus per construir-la?

Actualment, la marca és un actiu valuós per qualsevol empresa i és essencial per obtenir l'èxit al llarg termini. Segons un estudi de Lucidpress, les empreses que disposen d'una marca consistent a tots els canals poden augmentar els ingressos fins a un 20%. És més, un 46% dels consumidors estan disposats a pagar més per productes o serveis de marques que els transmeten confiança.

En aquesta sessió comptarem amb la ponència de Txell Costa experta en branding, que ens explicarà:

  • Com crear una marca perdurable, amb un alt valor diferencial i una personalitat.
  • Quins són els erros més habituals quan internacionalitzem la nostra marca
  • Com mesurar en el dia a dia si realment aquesta marca s’està traduint en vendes.

També es presentarà un cas d'èxit d'una empresa catalana que ha fet servir el branding per aconseguir nous clients i finalitzarem amb la ponència de Roger Castellnou Brand Owners New Account Manager d'Amazon que ens explicarà quines eines ofereix la plataforma per aconseguir visibilitat, elaborar anàlisi de marca o crear informes d'empresa.

Descobreix aprofitar els marketplaces per créixer internacionalment!

Aquesta sessió forma part del servei International eTrade per impulsar la internacionalització de les empreses catalanes a través dels canals digitals.

 

ACCIÓ t'acompanya en aquestes jornades en el marc d’activitats del projecte Enterprise Europe Network, del qual forma part i que agrupa més de 450 organismes de suport a l’empresa en 50 països.

Internacionalització
Alimentació
/ Cosmètica, benestar i economia silver / Educació, formació i serveis editorials / Logística, e-commerce i distribució / Moble i hàbitat / Paper, cartró i packaging / Salut i serveis sanitaris / Turisme, cultura, oci, esports i restauració / Tèxtil i moda / Vins, caves i begudes

Descobrir com construir una marca digital sòlida internacionalment i quins beneficis comporta.

Empreses de qualsevol sector i mida que utilitzin o vulguin utilitzar els marketplaces per créixer

09.30 h

Benvinguda

09.35 h

Com construir una marca online internacional que tanqui vendes

Txell Costa, Txell Costa Group

10.20 h

Cas d'èxit

10.40 h

Com mesurem al dia a dia si una marca s’està traduint en vendes?

Roger Castellnou, Brand Owners New Account Manager d'Amazon

10.55 h

Cas pràctic anàlisi web

11.15 h

Torn obert de preguntes

11.30 h

Fi de la sessió

Aquesta sessió combinarà la llengua catalana i castellana.

Més informació