ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa

Actes External

dijous, 1 de juny del 2023

De 15.30 h a 16.30 h

Gratuït

L’ús dels canals online ha esdevingut una tendència creixent en les empreses B2B, i cada cop més compradors al món de la indústria els utilitzen per cercar nous productes i proveïdors.

Per aquest motiu, és essencial que les empreses comptin amb un pla de Marketing digital que els permeti arribar a una audiència més amplia, fins i tot a nivell global, per aconseguir expandir la seva presència al mercat.

Durant aquesta sessió:

  • Explorarem perquè el màrqueting digital és una eina poderosa per ajudar les empreses del sector químic a expandir-se als mercats internacionals i arribar a nous clients.
  • Comptarem amb l’experiència i coneixements de LÍMBIC, consultora especialitzada en Marketing digital industrial, que explicaran les claus per aprofitar els canals online de manera efectiva per accedir a clients d'arreu del món, millorar l’experiència del client, augmentar l’eficiència i reduir costos, i aprofitar noves oportunitats de mercat.
  • Coneixerem com tres empreses del sector de la química, Concentrol, Conquima Europe i Induplast han sabut implementar amb èxit accions digitals en la seva estratègia de vendes internacionals.

No et perdis aquesta sessió sobre el potencial del marketing digital al sector químic!.

 

Aquesta sessió està inclosa dins les activitats que ACCIÓ durà a terme en el marc de la fira Expoquímia, que tindrà lloc a Barcelona del 30 de maig al 2 de juny.

Expoquímia reuneix en un mateix saló tots els sectors de la química per posar de manifest la importància estratègica en la transformació de la indústria cap a models productius energèticament més eficients i amb criteris d’economia circular.

 

Aquesta sessió forma part del servei International eTrade per impulsar la internacionalització de les empreses catalanes a través dels canals digitals.

 

ACCIÓ t'acompanya en aquestes jornades en el marc d’activitats del projecte Enterprise Europe Network, del qual forma part i que agrupa més de 450 organismes de suport a l’empresa en 50 països.

Internacionalització
Logística, e-commerce i distribució
/ Química i plàstics

Conèixer el potencial del màrqueting digital al sector químic.

Una empresa del sector químic interessada en el marketing digital per arribar a nous clients.

15.30 h

Benvinguda

Elena Antonijuan, responsable del programa International eTrade d'ACCIÓ

15.40 h

Keynote speech

Un representant de LÍMBIC

16.00 h

Taula rodona

Yago de Zabala de CONCENTROL

Oriol Iranzo de CONQUIMA EUROPE

Larisa Weber d'INDUPLAST

16.20 h

Torn obert de preguntes

16.30 h

Cloenda

Per accedir a aquesta jornada, cal que estiguis inscrit a la fira Expoquimia. En realitzar la inscripció a aquesta jornada, rebràs l'enllaç per inscriure't a la fira i el codi per obtenir l'entrada gratuïta.

Organitza

Més informació


Av. Joan Carles I, 64
Estand d'ACCIÓ, en el marc de la Fira Expoquímia.
08908 Hospitalet de Llobregat, l'