ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa

Actes External

dijous, 29 de juny del 2023

De 10.00 h a 11.00 h

Gratuït

En aquesta sessió, en Joaquim Campà, ex-VP de HR de Social Point, compartirà la seva visió sobre com gestionar persones en totes les fases de creixement, des de la fase inicial fins a l'adquisició i integració en un grup multinacional.

Social Point és una empresa catalana líder en el desenvolupament de jocs socials i un dels principals desenvolupadors globals de jocs socials. Fundada el 2008 i amb la seva seu central a Barcelona, actualment compta amb més de 300 empleats i és reconeguda pel seu èxit mundial en jocs com Dragon City i Monster Legends, amb milions d'usuaris arreu del planeta. El 2017, Social Point va ser adquirida per la prestigiosa empresa nord-americana Take-Two per 250 milions de dòlars. L'empresa ha rebut nombrosos premis pel seu excel·lent treball en el desenvolupament de jocs, i es destaca per la seva cultura empresarial innovadora i inclusiva, amb una forta aposta per la formació i el creixement professional dels seus empleats.

En Joaquim sosté que la majoria de les polítiques organitzacionals del talent estan obsoletes i que és necessari reinventar-les per adaptar-se als nous temps. En la seva xerrada, se centrarà en temes clau com:

  • El disseny organitzacional.
  • Les noves formes de creixement professional i els errors més comuns en cada fase.
  • L’estil de lideratge i la importància de la comunicació interna.

Després de la sessió, tindràs l'oportunitat de plantejar-li les teves preguntes i obtenir consells valuosos per escalar la teva startup.

No t'ho perdis!

Startups i Emprenedoria
Tots els sectors

Aprendre d'una startup que ha aconseguit créixer exponencialment i convertir-se en una scaleup referent en el mercat.

Una startup que busca creixer i triomfar en el mercat.

10.00 h

Benvinguda

Oriol Sans, Sènior Mànager de Startups d'ACCIÓ

10.05 h

la revolució del talent digital a les startups

Joaquim Campà, ex-VP de HR a Socialpoint

10.45 h

Torn obert de preguntes

11.00 h

Fi de la sessió

Organitza

Més informació