ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa
  • Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Agenda

Actes External

dimarts, 26 de setembre del 2023

De 09.30 h a 11.00 h

Inscripcions fins al 21 de setembre
Gratuït

Vols connectar-te a ecosistemes internacionals desenvolupant un projecte d’R+D? Tens identificada una tecnologia en l'àmbit internacional que t'agradaria incorporar al teu model de negoci? Vols parlar del teu projecte amb un expert?

En aquesta sessió, coorganitzada per ACCIÓ i el Centro para el Desarrollo Tecnológico Industrial (CDTI), coneixeràs les oportunitats que ofereixen els programes i instruments del CDTI per a la realització de projectes d'R+D i innovació a escala internacional.

Representants del CDTI ens presentaran els programes i instruments per donar suport a projectes d’R+D internacionals, com els EUREKA, EUROSTARS, IBEROEKA, CHINEKA, entre d’altres.

Des d'ACCIÓ presentarem les oportunitats de cooperació tecnològica internacional i els serveis de cerca de socis i estructuració de projectes amb el suport de les Oficines Exteriors de Comerç i Inversions, de la xarxa Enterprise Europe Network (EEN) i la nova Plataforma d'Innovació Oberta: Catalonia Open Challenges.

Tot seguit de la sessió, podràs presentar la teva proposta a l'expert del CDTI perquè et doni el seu feedback.

Tot seguit de la sessió, podràs presentar la teva proposta a l'expert del CDTI perquè et doni el seu feedback. Pots demanar la revisió de la teva proposta al mateix formulari d'inscripció. La descripció del projecte no pot excedir els 4.000 caràcters (comptant espais) i haurà de ser en castellà per facilitar la lectura per part del tècnic de CDTI. 

No t'ho perdis!

 

ACCIÓ t'acompanya en aquesta jornada en el marc d’activitats del projecte Enterprise Europe Network, del qual ACCIÓ forma part i que agrupa més de 450 organismes de suport a l’empresa en 50 països.

Finançament / Innovació, tecnologia i R+D
Tots els sectors

Conèixer les característiques dels programes i instruments per a projectes d’R+D en l’àmbit internacional que ofereixen CDTI i ACCIÓ, i validar l'encaix de la teva idea de projecte amb els tècnics especialistes de cada programa de finançament.

Una empresa amb experiència en projectes d'R+D+I, que estigui dissenyant un projecte col·laboratiu internacional.

 

09.30 h

Benvinguda

Jordi Aguasca, director de Transformació Tecnològica i Disrupció d'ACCIÓ

09.35 h

Presentació dels programes del CDTI: EUREKA, EUROSTARS, IBEROEKA, CHINEKA i altres instruments de finançament

Oscar Fernandez Moyano, Oficina española de proyectos Eureka. Dirección Adjunta de Cooperación Tecnológica, CDTI

09.55 h

Presentació del programa Nuclis d’R+D àmbit internacional i Catalonia Open Challenges

Lurdes Mochales, líder d'equip d’Innovació Oberta Internacional d’ACCIÓ

Cas d’èxit del projecte Eurostars

Clàudia Fernández Alegre, Project Manager R&D- Life Scientist, Oryzon Genomics

10.10 h

Torn obert de preguntes

Modera: Lurdes Mochales, líder d'equip d’Innovació Oberta Internacional d’ACCIÓ

10.30 h

Cloenda i inici de les reunions individualitzades amb tècnics del CDTI i d'ACCIÓ

11.00 h

Fi de la sessió

La sessió combinarà la llengua catalana i castellana.

Organitza

Més informació