null

Actes External

dimecres, 21 de febrer del 2024

De 09.30 h a 11.00 h

Gratuït

En un món digitalitzat i globalitzat, tenir un bon web és molt important per potenciar el negoci, i encara més per a una empresa exportadora ja que pot suposar una porta d’entrada de noves oportunitats.  

Una pàgina web ben estructurada és la base per crear i consolidar la teva presència internacionalment, transmetre la teva imatge de marca, oferir els teus productes i serveis al detall i tenir connexió directa amb els teus clients.  

Màrius Rossell, director general de l’agència de màrqueting i comerç electrònic Trilogi, explicarà com ha de ser un web especialitzat en exportació, les diferents característiques en negocis B2C i B2B, els avantatges de tenir una plataforma de e-commerce pròpia o com captar leads potencials. També, comptarem amb Pedro Solano, e-commerce Manager de Torrons Vicens que ens compartirà la seva experiència treballant aquest canal.  

Aquesta sessió forma part del servei International eTrade per impulsar la internacionalització de les empreses catalanes a través dels canals digitals.

ACCIÓ t'acompanya en aquesta jornada en el marc d’activitats del projecte Enterprise Europe Network, del qual ACCIÓ forma part i que agrupa més de 450 organismes de suport a l’empresa en 50 països.

Uneix-te a la sessió! 

Internacionalització
Tots els sectors

Potenciar el web i millorar els resultats per empreses exportadores.

Una empresa exportadora de qualsevol sector

Organitza

Més informació