Actes External
Catalunya Exporta - Subvencions per a la Internacionalització: ajuts i programes i com aprofitar-los al màxim (Vallès Occidental)
Informació sobre ajuts i serveis
dimarts, 3 de març del 2026
De 10.00 h a 11.15 h
Des del departament internacional de Pimec s’organitza aquesta sessió amb l’objectiu de donar-te a conèixer de manera clara i pràctica els ajuts i programes de suport a la internacionalització disponibles per a empreses durant aquest 2026. Es presentaran diferents línies i instruments, com el nou programa Catalunya Exporta, els Cupons ACCIÓ d’Internacionalització, el Programa ICEX Next, la subvenció per Activitats de Promoció Internacional, la subvenció per a la Multilocalització, entre d’altres. Alguns d’ells poden estar subvencionats fins al 100% del projecte.
Durant la sessió s’explicaran les característiques, requisits i passos clau de cada ajut, així com els serveis i accions subvencionables. També es compartiran recomanacions pràctiques per aprofitar-los al màxim segons el nivell i moment d’internacionalització de la teva empresa, ja sigui que vulguis començar a exportar, consolidar vendes o escalar a nous mercats.
Assistiràs a aquesta jornada i podràs conèixer de manera clara i pràctica les principals subvencions i programes disponibles per iniciar o consolidar la teva exportació, incloent-hi ajuts que poden arribar a cobrir fins al 100% del projecte.
A més, t’ajudarà a entendre quins requisits cal complir, com sol·licitar-los i quins organismes els atorguen, així com els serveis i accions subvencionables.
Finalment, disposaràs d’un espai per resoldre els teus dubtes amb l’equip expert de Pimec i orientar millor la teva estratègia d’internacionalització amb criteri i menys risc.
Aprendre a aprofitar ajuts i programes de suport a la internacionalització per iniciar, consolidar o escalar la teva exportació amb criteri i menys risc.
Una micro, petita o mitjana empresa.
- 10.00 h
-
Benvinguda
- 10.05 h
-
Subvencions i programes:
Nou Programa Catalunya Exporta
Cupons d’internacionalització
Activitats de Promoció Internacional
Multilocalització
ICEX Next
Altres subvencions per expandir el negoci a nous mercats
Míriam Sabaté, Directora del Departament Internacional de Pimec i Teresa Forrellat, Tècnica Internacional de Pimec.
- 10.45 h
-
Torn obert de preguntes
- 11.15 h
-
Fi de l'acte
Organitza
Col·labora
Més informació
Edifici del Campanar - Pg. del Vapor Gran, 22
08221 Terrassa