Actes External
Catalunya Exporta - Aspectes legals i fiscals bàsics abans de signar el primer contracte per exportar
Jornades i conferències
dimarts, 16 de juny del 2026
De 10.00 h a 11.00 h
Aquesta sessió està pensada per a empreses que volen iniciar l’exportació i necessiten entendre els principals aspectes legals i fiscals abans de signar el seu primer contracte internacional. Descobreix els punts clau que poden generar riscos o conflictes si no es tenen en compte des del principi, i aprèn a prendre decisions informades des del primer pas.
Aprendràs a identificar riscos, anticipar problemes i evitar errors que podrien tenir conseqüències econòmiques o legals, i et proporcionarà els criteris bàsics per afrontar les primeres operacions internacionals amb més seguretat i tranquil·litat.
Ajudar empreses que inicien l’exportació a identificar riscos legals i fiscals, anticipar problemes i prendre decisions informades per operar internacionalment amb seguretat.
A empreses catalanes no exportadores o amb una experiència exportadora incipient.
La sessió es durà a terme en català i en castella.