• Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Agenda

Actes External

19 de febrer del 2019 (de 9.00 h a 14.00 h) i durant el Mobile World Congress 2019

1.100 €
200 € utilitzant el codi promocional d'ACCIÓ (veure nota)

Places exhaurides.

Emocionar al client, crear productes intel·ligents i sostenibles, oferir qualitat, personalitzar, crear una experiència monocanal i alhora ser àgil són alguns dels reptes als quals s'enfronta el sector retail. És per això que resulta imprescindible invertir en solucions digitals que estiguin alineades amb els objectius estratègics de l'organització.

Participant en aquest taller obtindràs una visió general de les últimes tendències i oportunitats que ofereix l’era digital. El taller consta de tres parts que es realitzen en dates diferents:

 

1. WORKSHOP (19 de febrer del 2019)

Des d’una perspectiva centrada en el sector retail, treballaràs els següents temes:

  • Quines són les tendències actuals i quines oportunitats digitals ofereixen
  • Com les noves tecnologies poden donar resposta a aquestes oportunitats
  • Casos reals per conèixer de primera mà com han abordat empreses del sector la seva transformació, quins han estat els seus reptes i les seves solucions
  • Una metodologia per traçar un full de ruta de transformació digital utilitzant l'estratègia com a motor de canvi

Els ponents que participaran en la sessió són:

  • Carles Gómara, Deputy Director of Innovation & Mobile International Program of ACCIÓ
  • Ignacio Alonso, Chief Marketing & Sales Office & Strategy of Trison
  • Rolando Ober, Digital Programme Management Office of Pepe Jeans

 

2. TOUR GUIAT AL MWC (26-28 de febrer del 2019)

Realitzaràs una visita guiada pels estands del Mobile World Congress 2019 amb una selecció de les empreses que ofereixen les solucions més innovadores.

 

3. BROKERAGE EVENT AL MWC (26-28 de febrer del 2019)

Obtindràs accés al Brokerage Event que ACCIÓ celebra durant el congrés, en el qual podràs conèixer directament socis potencials (ja siguin clients o proveïdors) en funció de les teves necessitats.

 

També et pot interessar...

GoingDigital: Noves oportunitats de transformació digital en la Indústria 4.0 (I)

GoingDigital: Noves oportunitats de transformació digital en la Indústria 4.0 (II)

GoingDigital: Les dades com a nou eix per a la transformació digital agrícola

GoingDigital: El vehicle connectat i les noves oportunitats per a la mobilitat

Innovació, tecnologia i R+D
Tèxtil i moda

Entendre l'impacte de la transformació digital, visualitzar el potencial de la teva empresa i identificar tecnologies i innovacions rellevants per liderar el canvi.

Un professional de qualsevol disciplina no TIC que considera la transformació digital com una oportunitat de generar creixement en els negocis i en les empreses: minorista, director d’innovació, desenvolupador de negoci, estrateg o director de màrqueting o vendes.

SESSIÓ 1. WORKSHOP (19 de febrer, de 9.00 h a 14.00 h)

- Recepció dels participants i cafè

- Presentació del programa

- Tendències en transformació digital

- La transformació digital en la Indústria 4.0 com a resposta a les necessitats actuals

- Cas real 1: Pendent de confirmar

- Cas real 2: Pepe Jeans

- Taula rodona participativa

- Cafè networking

- Workshop: De l'estratègia a la transformació digital

- Síntesi d'aprenentatges

 

SESSIÓ 2. TOUR GUIAT I BROKERAGE EVENT (26-28 de febrer, pendent de confirmar)

- Trobada (estand d'ACCIÓ)

- Tour guiat: Descobreix solucions reals i innovadores

- Clausura (estand de la Mobile World Capital)

Per optar al descompte, posa’t en contacte amb nosaltres a mwc2019GoingDigital@correu.accio.gencat.cat indicant: nom, adreça electrònica, nom de l’empresa, càrrec i el nom del taller al qual vols assistir. Rebràs un codi promocional que has d’incloure en formalitzar la inscripció al web de la MWCapital: https://www.goingdigital.es.

*Les peticions s’acceptaran en ordre d’entrada segons es rebin a l’adreça electrònica.