Actes External
Ven els teus productes alimentaris als Estats Units. Sessió 1: Canals de distribució off-line
Workshops i formacions
dimarts, 22 de febrer del 2022
De 16.00 h a 17.00 h
- Vídeo de la sessió Canals de distribució off-line
- Presentació de la Sessió 1: Canals de distribució off-line (document .PDF)
Elabores o comercialitzes productes alimentaris i vols impulsar les vendes als Estats Units?
La demanda d’aliments per fer dietes més saludables i sostenibles ha augmentat arreu dels Estats Unit. Les tendències mostren que el consumidor americà està apostant de manera creixent per una alimentació saludable, vegetal, local i sostenible, que eviti el malbaratament alimentari.
En aquest sentit, ACCIÓ i PRODECA impulsen enguany un cicle de quatre webinars formatius per facilitar l'entrada dels teus productes alimentaris als Estats Units. Aquestes quatre sessions et proporcionaran informació objectiva i realista de l'estat al país, les oportunitats que s'hi presenten i tot el que has de tenir en compte per exportar amb èxit a la primera economia del món.
En aquest primer webinar, centrat en els canals de distribució off-line, aprendràs:
- La importància d'escollir correctament els canals de distribució.
- Les figures bàsiques (intermediaris) que hem de conèixer i el seu funcionament: importadors, distribuïdors, agents i brokers.
- Les característiques de cadascuna d'aquestes figures, les funcions hem d’esperar i què esperen elles de nosaltres.
- Quins marges o comissions són els usuals.
- Altres aspectes rellevants a l'hora d'exportar que sovint no es tenen presents.
Tant si ja estàs exportant productes alimentaris als Estats Units com si t’ho estàs plantejant, aquestes sessions t'ofereixen informació clau perquè coneguis totes les opcions al teu abast.
CALENDARI DE SESSIONS
Inscriu-te o recupera els continguts de totes les sessions:
- Sessió 1 - 22 de febrer: Canals de distribució off-line.
- Sessió 2 - 16 de març: Canals de distribució on-line.
- Sessió 3 - 28 d'abril: Superant barreres.
- Sessió 4 - 18 de maig: Màrqueting i comunicació.
Aquesta formació està organitzada per ACCIÓ, conjuntament amb el departament d'Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural, a través de PRODECA.
Donar a conèixer a les empreses catalanes d’alimentació tot el que han de saber per a l’entrada al mercat dels Estats Units.
Una empresa elaboradora o comercialitzadora de productes alimentaris.