Actes External
Road to Silicon Valley
Viu-lo amb 500 Startups i Boot up
Networking empresarial
De l'11 al 24 de març del 2018
Pendent de concretar.
Prepara la teva startup per escalar-la a Silicon Valley!
El Programa Road to Silicon Valley ofereix un intercanvi intensiu de dues setmanes a 500 Startups i BootUP (amb Google Launchpad i SAP) per contactar amb l’ecosistema de Silicon Valley. El programa ofereix entrenament, mentoratge i connexions directes amb alguns dels actors més destacats de l’ecosistema.
500 Startups és el fons de capital llavor més actiu del món. Amb seu a Mountain View (Califòrnia), té programes d’acceleració de startups per fer-les créixer amb els mentors més experimentats procedents de més de 60 països i en col·laboració amb empreses de Silicon Valley. Algunes de les seves sortides més importants són l’adquisició de 350M$ de Wildfire per part de Google, o l’adquisició de 200M$ de Viki per Rakuten.
BootUP Ventures ha accelerat més de 120 startups que avui tenen una valoració combinada d'aproximadament 4.000M$. El seu programa d’immersió connecta les necessitats de les startups amb mentors, inversors, socis corporatius i talent.
Tenir contacte amb inversors americans, realitzar prospecció del mercat de Silicon Valley i fer networking amb potencials partners i clients.
Una startup tecnològica i digital amb tracció i producte al mercat (principalment dels sectors Enterprise, Digital Health, Big data, Tecnologies aplicades avançades i B2B) en fase pre o post de Serie A i no menys de 0.5 milions d’euros de fons invertits.
Abans del viatge: del 19 de febrer a l'11 de març
- Suport en l’organització i logística
- Formació i revisió del pitch (sessió amb expert obligatòria)
- Definició conjunta del target, anàlisi de peticions i llistat d’empreses interessants a contactar
- Difusió a mitjans
Durant el viatge: de l'11 al 24 de març
- Setmana 1: Programa amb BootUp + SAP + Google LaunchPad
- Setmana 2: Programa amb 500Startups
- Al llarg de tot el programa, l’oficina d’ACCIÓ a Silicon Valley organitzarà visites i una trobada amb catalans per facilitar contactes amb el màxim d’interlocutors.
Després del viatge: 3 d'abril
- Trobada amb totes les startups participants per treure conclusions, marcar noves fites i recollir impactes pel mitjans.